E-poe kasutustingimused

  1. Üldtingimused
    1. Käesolevad e-poe kasutustingimused kehtivad Treimann Furniture OÜ E-poest tellitud kaupade ostu-müügilepingutele.
    2. E-poe omanik ja müügilepingu sõlmija on Treimann Furniture OÜ (registrikood 14308598), asukohaga Laeva tn 1, Tallinn 10151 (edaspidi nimetatud „Treimann Furniture“).
    3. Treimann Furnitureil on õigus käesolevaid tingimusi muuta, teavitades sellest veebilehel www.treimann.ee.
    4. Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.
    5. E-poes kuvatud fotod on illustratiivsed, kaubad võivad tegelikkuses erineda fotol kujutatud kaupadest. Toote värvitoon võib erineda tegelikkusest kuvari seadete tõttu.
    6. Treimann Furniture e-poe fotode, tekstide jm materjalide autoriõigus kuulub Treimann Furniturele või tema koostööpartneritele.
    7. Treimann Furniture e-poe fotode, tekstide või muude autoriõigusega kaitstud teoste ärilistel eesmärkidel kasutamine ei ole lubatud.
  2. Hinnad, tellimuse vormistamine ja tasumine
    1. treimann.ee kodulehel olevad toodete hinnad on eurodes.
    2. Kõik hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.
    3. Ostu saab vormistada külalisena.
    4. Olles välja valinud sobiva kauba, klikkige “Lisa ostukorvi”.
    5. Tellima asumiseks klikkige “Ostukorvis” lingile “Vormista ost”.
    6. Kui olete valinud sobiva tarneviisi, vajutage nuppu “Jätka”, seejärel saate valida makseviisi.
    7. Kui tasute kauba eest pangalingiga, valige pank, kust soovite ülekande teha. Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”.
    8. Ülekandega maksmisel, märkige selgitusse tellimuse number. Ettemaks tuleb tasuda vähemalt 50% ulatuses.
    9. Tarneaja arvestust alustatakse ettemaksu laekumisel.
    10. Kaup väljastatakse kogu ostusumma laekumisel Treimann Furniture OÜ kontole.
    11. Müügiarve toimetatakse Teile koos kaubaga. Vajadusel on võimalik kauba kohaletoimetamise aadress määrata arve saaja aadressist erinevana.
    12. Tasumata tellimused tühistatakse 5 päeva möödumisel tellimuse vormistamise hetkest.
  3. Kauba kättetoimetamine
    1. E-poest tellitud kaupa on võimalik kätte saada valides ostukorvis meelepärase tarneviisi.
    2. Tarneviisid on:
      1. “Kulleriga koju” – Treimann Furniture toimetab kauba tellimusel märgitud aadressile. Enne kauba väljasaatmist võetakse Teiega ühendust kohaletoimetamise täpse aja kokku leppimiseks.
        1. Kauba kättetoimetamine toimub alles pärast kogu Tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Treimann Furniture kontole.
        2. Transpordi hind vastavalt hinnakirjale lisandub tellimusele.
        3. Transpordi hind ei sisalda korrusetasu.
      2. “Ise järgi” – Tellitud kaubad saate kätte meie mööblisalongist, mis asub aadressil Laeva tn 1, Tallinn. Tellimuse komplekteerimisest teavitame teid.
        1. Pärast tellimuse eest tasumist on võimalik kaupa hoida meie laos tasuta 7 päeva, alates 8-st päevast hoiustamistasu 1% ostu maksumusest päevas.
  4. Kauba kättesaamisel kohustub ostja koheselt kontrollima kaupade kogust ja vastavust tellimusele ning allkirjastama saatelehe. Kui ostja märkab kauba vastuvõtmisel, et kaubad ei vasta tellimusele, saatelehel märgitud andmetele või pakendil ja toodetel on olulised vigastused, on ostjal õigus keelduda kaupade vastuvõtmisest ning kaubad kullerile tagastada.
  5. Tellimuse täitmise tähtajad
    1. Tellimuse täitmise tähtaeg sõltub tellitavatest toodetest.
    2. Kui tellitud kaubad on Treimann Furniture laos olemas, väljastame need Teile järgneva 2 tööpäeva jooksul.
    3. Kui kaup ei ole Treimann Furniture laos on tellimise aeg, sõltuvalt tootest, 2-16 nädalat. Täpse tarneaja teatame Teile telefoni või e-posti teel hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
    4. Nädalavahetusel esitatud tellimused käsitletakse uuel nädalal esimesel tööpäeval.
  6. Tellimuse muutmine või tühistamine
    1. Kui ostja on tasunud tellimuse eest ning soovib seda muuta, siis saab seda teha, taganedes 14 päeva jooksul müügilepingust. Kui te ei ole veel tellitud kaupa kätte saanud – teavitage meid sellest telefonil +372 50 82 001 või e-posti aadressil info@treimann.ee
    2. Tagastatav kaup peab olema pakendis, kasutamata ja müügikõlbulik.
    3. Tellitud mööblist loobumisel on Treimann Furniturel õigus kinni pidada 10% kauba maksumusest.
  7. Toote tagastamine.
    1. Ostjal on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on ostjale üle antud.
    2. Müügilepingust taganemiseks ja kauba tagastamiseks peab ostja esitama taganemisavalduse ja edastama selle e-posti teel: info@treimann.ee.
    3. Taganemisavalduses tuleb esitada järgmine info:
      – tellimuse või arve number;
      – kauba kättesaamise kuupäev;
      – ostja nimi;
      – tagastatava kauba täpne nimetus;
      – kauba tagastamise põhjus, Treimann Furniturei kaupade ja teenuste kvaliteedi parandamiseks oleme tagasiside eest tänulikud.
    4. Ostja peab taganemisavalduses nimetatud kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest. Kaup tuleb tagastada Treimann Furniture mööblisalongi aadressil Laeva tn 1, Tallinnas.
    5. Taganemisõiguse kasutamise korral tagastab Treimann Furniture ostjale ostjalt saadud maksed, 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Treimann Furniture sai teada ostja otsusest kaubad tagastada.
    6. Kauba tagastamisega seotud kulud kannab ostja.
    7. Ostjal on e-poest tellitud kaubaga õigus tutvuda viisil, mis võimaldab tutvuda kauba olemuse, omaduste ja toimimisega. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib kaupu käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Ostja peab tutvuma kaupadega ettevaatlikult, avama pakendi seda kahjustama, mitte eemaldama silte/kaitsekilesid jms. Ostja vastutab kaupade tagastamisel väärtuse vähenemise eest.
    8. Tagastatud kaup ja selle juurde kuuluvad dokumendid (kasutusjuhend, garantiitingimused jms) peavad olema puuduseta, täiskomplektsed, originaalpakendis ja kasutamata. Kui tagastatav kaup, kauba juurde kuuluvad juhendid ning muud dokumendid ja/või kauba pakend on halvenenud asjaolude tõttu, mille eest vastutab ostja, on Treimann Furniturel õigus tasaarvestada kauba väärtuse vähenemine ostja poolt asja eest tasutud ning ostjale tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Treimann Furniture ostjale tasaarvestamise avalduse tellimuse vormistamisel esitatud e-posti aadressile.
    9. Pakendist välja võetud madratsile tagastamisõigus ei laiene hügieenilistel põhjustel (võs 53 lg 4 p 41).
    10. Tellimuse tühistamise või toote tagastamise korral kantakse ostu eest tasutud summa Ostja poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul, alates tellimuse tühistamisest.
    11. Tagasimaksed tehakse kasutades sama makseviisi, mida ostja kasutas makse tegemiseks, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti.
  8. Nõuetele mittevastavate kaupade tagastamine
    1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Treimann Furniture vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba ostjale üleandmise hetkel.
    2. Treimann Furniture ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu.
    3. Treimann Furniture ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus.
    4. Küsimuste, probleemide või kaebuste korral võtke palun ühendust Treimann Furniturei e-poe kontakt telefonil +372 50 82 001 või e-posti aadressil info@treimann.ee.
  9. Vaidluste lahendamine
    1. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest.
    2. Ostja ja Treimann Furniture vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Treimann Furniture on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või kohtule.